Календари на любой год - Календарь.Юрец.Ру
Оцініть, будь ласка, сайт ДНЗ. При бажанні прокоментуйте.





Результаты

Історія

       
                                                       

  

                                                                                                     

        Дошкільний навчальний заклад  ДНЗ №12 є державним закладом м. МУКАЧЕВА. Введений в експлуатацію 04.01.1951 року.
     В ДНЗ функціонує 5 груп, з них  дві- ясельні,  три – дошкільні групи (молодша, середня, старша) Загальна кількість дітей у закладу 130 дітей. Режим роботи закладу 12 годин.
Педагогічний колектив ДНЗ  здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», Конституції України, Положення про дошкільний навчальний заклад, Статуту ДНЗ та ін. нормативно-правових документів в галузі освіти.
Колектив дошкільного закладу втілює в життя державну політику в сфері освітньої діяльності. Організація освітньо-виховного процесу підпорядкована основним вимогам Базового компоненту дошкільної освіти України, державній Базовій програмі розвитку, виховання, навчання дошкільників «Я у Світі» та « Впевнений старт», для старшого дошкільного віку.
            В садочку створено всі умови для того, щоб він став для його вихованців другою рідною домівкою, де їх люблять, поважають, розуміють, радіють кожному їхньому відкриттю.
         Хоча будівля садочка має багаторічну історію, але її товсті стіни, як теплі руки матері, захищають всіх її мешканців, і в першу чергу дітлахів, від осінньої та весняної негоди, зимової стужі та літньої спеки.
           Головним завданням садочка є створення необхідної атмосфери для фізичного та психічного розвитку дітей, виховання та навчання на високому рівні, розкриття їх природних  нахилів, здібностей, обдарованості.
Для того, щоб малечі було цікаво пізнавати навколишній світ з усіма його таємницями та загадками, рости вихованими і розумними дітьми, вихователі у своїй роботі використовують нові сучасні методи та технології. Педагоги  перебувають у постійному пошуку шляхів оновлення, вдосконалення педагогічного процесу, спрямованого на розвиток особистісно-орієнтовної моделі виховання.
         Велика увага в дошкільному закладі приділяється поширенню педагогічних знань серед батьків за допомогою анкетувань, консультацій, днів відкритих дверей, де батьки отримують відповіді на питання, що їх хвилюють, поради.
         Працівники дошкільного навчального закладу впевнені, що його вихованці пронесуть через усе життя ті зерна добра, ласки, турботи, які одержали в дитячому садку.

                                                                                                                                               

                                                     

       Територія дошкільного навчального закладу добре озеленена, затишна, у всі пори року приваблює малюків впорядкованими ігровими, спортивними майданчиками та дбайливо доглянутими квітниками, клумбами.
Природне розвивальне середовище сприяє розвитку пізнавальної, екологічної, пошуково-дослідницької діяльності дошкільників в природі.
Територія ДНЗ огороджена цегляним  парканом та зеленими насадженнями, розбита на 5 ігрових майданчиків, які затінені плодовими декоративними деревами та кущами.
Вся територія ДНЗ упорядкована, безпечна для життя і здоров’я дошкільників.
 Доля кожного малюка залежить від того, хто його виховує, хто є першим наставником, педагогом. Тому наш колектив розуміє, що кожна дитина, як особистість потребує особливої уваги, теплоти, професійної турботи.  Щоранку їх зустрічають дбайливі педагоги, протягом дня діти мають змогу не лише навчатися, а й розважатися, відпочивати. Багато цікавих свят, лялькових вистав готують вихователі разом зі своїми вихованцями. Діти тут ліплять, малюють, виготовляють аплікацію, орігамі, розгадують кросворди, головоломки, граються, створюють власний світ…                    
         Атмосфера дитячого закладу пройнята турботою дорослих про малечу, любов’ю та довірою. Тут бачать кожну дитину не як одну з багатьох таких самих, а як неповторну особистість.  Педагогічний колектив складають представники різних поколінь, різних педагогічних шкіл, поглядів, життєвих доль та об’єднує усіх нас єдине – любов до дитини.                  
Історія та сучасність професії вихователя
Вихователь - це звучить гордо, проте згідно зі світовими дослідженнями робота з дітьми є одним з найбільш складних і відповідальних занять. Причина цього криється в крихкості і ранимості дитячої психіки, формування якої частково лягає на плечі її вихователя.
Історія професії
           Історія професії вихователя зародилася в Давній Греції, проте в ті часи вихованням дитини займався раб, який відводив її в школу та відносив всі необхідні речі для навчання. В інший час раб стежив за розвитком дитини, оберігав від небезпек і мимоволі формував вчинки дитини та її поведінку в цілому. Деякий час по тому справи раба продовжував домашній вихователь. У період XIX - початку XX ст. у заможних сім'ях прийнято було для виховання дітей наймати гувернерів. Ця професія була дуже популярною. Тоді гувернерами ставали хлопці і дівчата зі збіднілих аристократичних сімей, які отримали гарне виховання та освіту в різних інститутах або університетах. Після декількох десятиліть перерви ця професія знову стала популярною. Гувернерів запрошували до дітей віком понад три роки. Домашнє виховання - нелегка праця. Завдання гувернера - не просто організувати дозвілля дитини, він мав всебічно розвивати і навчати свого вихованця. Саме тому гувернер зобов'язаний був мати педагогічну освіту і досвід викладання якого-небудь предмета (репетиторства), а також бажання і готовність працювати з дітьми. Домашньому вихователеві необхідна була і наявність медичної книжки.
Професія у сучасності
Сучасний вихователь повинен мати знання з педагогіки, психології, основ безпеки життєдіяльності, надання першої допомоги, етики та естетики, змісту та принципів організації дошкільного виховання. Знати методики навчання і розвитку дітей, вміти організовувати їх пізнавальну діяльність.

 

                                                                               

                                                                          

 

 

 

 

 

 

 

/ АДМІНІСТРАЦІЯ/